Autor: Sunita Madan, Indija

Hodočašće na Bosanskim piramidama i Krija intenziv bili su moji prvi ritriti. Bosanske piramide su oduvijek bile misterija za mene, oduvijek sam željela da budem tamo i da ih iskusim iz prve ruke, radije nego čitajući iskustva drugih. Ali, na stranu piramide, misao da ćemo provesti skoro 10 dana sa Mohanđijem bila je kao san. Bilo je mnogo problema i prepreka prije nego što sam se konačno ukrcala u avion prema Istanbulu i, konačno, Sarajevu. Napokon sam bila tamo. Moja hotelska soba je bila na 5. spratu, a saznala sam da je Mohanđi bio na 6. spratu. Sama pomisao na to zapalila je sve vrste emocija! Sutradan je bio satsang i tamo sam vidjela svog Oca, mog Mohanđija, koji je bio pun bezuslovne ljubavi, jer je podijelio riječ ili zagrljaj sa svima. Kada sam došla na red, čekala sam na zagrljaj koji je bio kao ostvarenje sna. To je učinilo da se osjetim voljeno i potpuno.

Sutradan je bilo naše hodočašće do Piramide Sunca. Tada su nastupili izazovi. Put se sastojao od dugačkog hoda uzbrdo, a nakon toga bi usljedilo strmo penjanje. Pitala sam se da li je mudro s moje strane pristati da se penjem. Srećom, stigla sam do određene tačke automobilom, ali onda je sljedeća faza bila strm uspon. Mohanđi je vodio put i jedan po jedan, polako ali sigurno, svi su pristizali. Počela sam da se penjem korak po korak pjevajući Mohanđi Gajatri mantru u sebi.

Dragi Džordž me je lijepo vodio, podstičući me na svakom koraku. Polako i sigurno sam se kretala, uz potrebu da se zaustavim poslije svaka tri koraka kako bih duboko udahnula. Moja glavna misao u to vrijeme bila je: “Da li ću ikada uspjeti?” Kad mi je ova misao došla, podigla sam pogled i vidjela svog gurua, mog Gospodara kako gleda prema meni. Moj strah se smanjio i odmah sam znala da se brine o meni. Uz njegovu milost sam bila u Bosni i uz njegovu milost sam mogla da se krećem i idem po strmom putu do Bosanskih piramida. Zbog problema sa diskus hernijom, obično moram biti veoma pažljiva sa koljenima, nogama i leđima. Ali, eto me, penjala sam se na piramide koje su bile metrima i metrima visoke. Ovo je zaista bilo čudo.

Kada sam kasnije došla do Mohanđija, zahvalila sam mu se i on je rekao: “Dobro ti ide.” Sve i svašta može se desiti uz milost Gospodara i, u mom slučaju, milost je tekla cijelim putem. Bila sam ohrabrena da se penjem dalje, do mjesta gdje smo se okupljali da meditiramo. Milost je nastavila da teče dok smo išli ka Piramidi Meseca, takođe. Vozilo u kojem smo putovali do Piramide Meseca imalo je stepenik koji je bio izuzetno visok. Bilo mi je jako teško da se popnem i spustim. Mohanđi mi je držao ruku dok sam se pitala kako da se spustim, a onda je rekao: “Skoči.” To je bila direktna komanda gurua. Bez razmišljanja o mojim kolenima, nogama i leđima jednostavno sam skočila i, gle, sigurno sam pristala na noge i sve moje boli su nestale!

Danas, kada se osvrnem, oduševljena sam što sam uspjela sve to da uradim zahvaljujući Mohanđijevoj milosti i blagoslovima. Osjećam duboku zahvalnost i duboku ljubav prema svom guruu koji je držao moju ruku i blagoslovio me riječima: “Ja sam uvijek tu sa tobom.” Sa takvim fizičkim bolom i nesposobnošću, put do Bosne koji je praćen usponom na Piramide, povezivanjem sa energijama i meditiranjem, nije bio za moje stanje. Dugogodišnja karma je odnijeta na ovom hodočašću i to je bilo moguće samo zbog Mohanđija. On neprimjetno, nečujno, bez napora i vrlo glatko čisti mnogobrojne karme. Transformacija u našim životima nakon takvog hodočašća sa njim i takvo duboko čišćenje su fenomenalni. Mom guruu takvog stava jedino što mogu da dam je moje ponizno prostiranje u vidu namaskara pred njegovim svetim stopalima. Jai Jai Jai Gurudeva.

Originalni tekst možete pročitati ovdje.

Prevela: Biljana Kiprovski
Lektorisale: Dejana Vojnović, Jelena Marilović
Uredile: Staša Mišić, Dragana Dragojlović

Svoja iskustva sa Mohanđijem možete poslati na: iskustva@mohanji.org

Izjava o isključenju od odgovornosti:

Gledišta, mišljenja i stavovi iskazani od strane autora i onih koji pišu komentare na ovim blogovima pripadaju isključivo njima, i ne reflektuju nužno gledišta, mišljenja ili stavove Mohanđija, Mohanđi Fondacije, njenih članova, zaposlenih ili bilo kog pojedinca ili lica koji je u vezi sa Mohanđijem, Mohanđi Fondacijom ili bilo kojom Mohanđi organizacijom. Ne možemo stajati iza tačnosti, potpunosti, blagovremenosti, prikladnosti ili valjanosti bilo koje informacije koju je predstavio individualni autor ili komentator na našem blogu, i ne snosimo odgovornost za bilo kakve greške, propuste ili zakašnjenja ove informacije ili bilo kakve gubitke, povrede ili štete nastale njenom objavom ili upotrebom, prema autoru ili bilo kojoj drugoj strani.

Zadržavamo pravo da obrišemo, korigujemo ili na bilo koji način izmjenimo tekstove ili komentare na blogu, ukoliko isti kontrolišemo, ako po svom ličnom saznanju, smatramo da su nejasni, uvrjedljivi, pogrdni, prijeteći, u sukobu sa zaštitnim propisanim pravilima, autorskim pravima ili drugim zakonima, ukoliko su izričito komercijalne prirode, ili na drugi način neprihvatljivi.